.........................((( ေလာကဓံ(အျမင္သစ္).ဟူသည္။-(၁၆)...))).... .
...............................
ကြ်ႏု္ပ္၏မူသည္ကား ေဗဒင္လာေမးသူ၏ အတူေန မ်ား၏ အေၾကာင္း ကိုပါ ေဟာေျပာေပါင္းစပ္ရေသာ စနစ္ျဖစ္သည္။အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကာယကံရွင္မည္မွ် ကံေကာင္း ေကာင္း မိမိနဲ႕အတူေန -၃-ေယာက္ ညံ့ေ နလွ်င္ ゞင္းျဖစ္စဥ္အတိုင္း မျဖစ္ေတာ့ပဲ ((( ေရမ်ားေရႏိုင္ မီးမ်ားမီးႏိုင္))) ဆိုသလို၊ ကာယကံရွင္၏ ကံသည္ ထင္တိုင္းမေပါက္ႏိုင္ ေတာ့ေပ။ ကာယကံရွင္မည္မွ်ပင္ကံညံ့ေနပါေစမိမိနဲ႔အတူေန -၃-ေယာက္ကံေ ကာ င္းေန၍ ေထာက္ပံ့ထားေတာ့ကာယကံရွင္၏ ညံ့ေနေသာကံ တို႕သ ည္ ထင္သေလာက္မဆိုးႏိုင္ျပန္ဘူး ဆိုတာကို ေတြ႕လာရလို႕ပါဘဲ။ အပ်ိဳႀကီး/လူပ်ိဳႀကီးေတြကို ေဟာေျပာရတာ တယ္ခံတြင္းမေတြ႕ဘူး၊ ဘာျဖစ္ လို႕လဲဆိုေတာ့ ဖိအားေပး၊မဲ့အိမ္ေထာင္ဘက္ ၊သံေယာဇဥ္ေပး မဲ့သား သ မီးမရွိေသးလို႕ပါ။
ဒါေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ဘယ္အရပ္ေဒသေတြနဲ႕ အက်ိဳးေပး/မေပး။ စီးပြားေရး ဘာလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ။ ဘာလုပ္ငန္း အက်ိဳးေ ပးလဲ---ဘယ္အရပ္ေဒသေတြနဲ႕ တဲ့/မတဲ့ စသည့္ေမးခြန္းေတြ ေျဖဆိုေ ဟာေျပာေနမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အားလံုးအဆင္ေျပေျပနဲ႕ ဘဝကိုဘယ္လိုေန ထိုင္ၾကမလဲဆိုတဲ့ ဘဝေနထိုင္နည္းကို ေျပာျပမွာျဖစ္လို႕ပါဘဲ။ ကြ်ႏု္ပ္ေဟာေျပာ လမ္းညႊန္မ်ာက တျခား၊ ကာယကံရွင္သိခ်င္တာက တျခားဆိုရင္ ေဗဒင္လာေမးသူလဲ ေငြကုန္၊ ေဟာေျပာရတဲ့ ဆရာလဲ အခ်ိန္ကုန္၊ ေလကုန္၊ အာေညာင္းပါတယ္။ တျခားေဗဒင္သာသြား ေမး ပါေတာ့ လို႕ ႀကိဳတင္ေျပာထားရပါတယ္။ ဒါမွ ကာယကံရွင္က ေမးပါမယ္ ဆိုမွ ေနာက္တဆင့္ ထပ္မံေျပာျပရျပန္ပါတယ္။.... (၁)ဆရာေျပာတာေတြကို ဘာတစ္ခုမွမယံုဘဲ ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ ဆိုတာကို ပထမအေနနဲ႕ စဥ္းစားဖို႕။....... (၂) ဒုတိယအေနနဲ႕ ဆရာေ ဟာေျပာေနတံုး မိမိသိခ်င္တာ ရွိရင္ ၾကားျဖတ္မေမးဖို႕၊ ဆရာကေမးဆိုမွ စိတ္တိုင္းက်ေမးဖို႕၊ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ ဆရာ့အေနနဲ႕ ကာယကံ ရွင္ေ မြးသည္မွ ယခုဆရာ့ေရွ႕ေရာက္ခ်ိန္အထိ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့တာေတြ၊ ယခုႀကံဳေ တြ ႕ေနရ တာေတြ၊ ဒီကျပန္သြားသည္မွ ေသဆံုးသည္အထိ ေျပာျပ သြား မွာျ ဖစ္လို႕ ကာယကံရွင္က သူသိခ်င္တာ ၾကားျဖတ္ၿပီးေမးလိုက္ ဆရာကေျဖ လိုက္နဲ႕ အာ႐ံုေနာက္တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ စဥ္းစား နားေထာင္ၿပီး ဆရာေ မးေ တာ့ဆိုရင္ေတာ့ မိမိစိတ္တိုင္းက် ေမးေပေတာ့။....... (၃) ဆရာေဟာေျပာ .ေန တဲ့ အခါ စာနဲ႕လိုက္ေရးမွတ္တာေတြ မလုပ္ပါနဲ႔၊ ဘာျဖစ္လို႕ လဲဆိုေ တာ့ ဆရာက စာရြက္ ထုတ္ေပးလိုက္တယ္၊ ကာယကံရွင္ကလိုက္ေရး တယ္ ၊ အဲဒီမွာဘာေတြ႕လာရသလဲဆိုေတာ့ --- ဆရာကေဟာေျပာ တာျမန္လို႕ စကားသိပ္မပီသလို႕၊ က်ေနာ္/က်မတို႕ကလက္ေရးကေႏွးေန လို႕ စသည္ စသည္ ကိစၥဝိစၥမ်ားက ေဟာေျပာရတဲ့ အာ႐ံုကို ပိုေနာက္ေစ ပါတယ္။ ...ဆရာေဟာ ေျပာတာ ေတြကို ေသခ်ာနားေထာင္မယ္၊... ျဖစ္ႏိုင္၊ ...မျဖစ္ႏိုင္ စဥ္းစား ေမးဆိုတဲ့အခါ စိတ္တိုင္း က်ေမး၊ ေမးၿပီး မိမိအိမ္မွာ တစ္ည ျပန္အိပ္လိုက္ဦး--ငါတတ္ တဲ့ေဗဒင္+ငါေမးခဲ့တဲ့ေဗဒင္နဲ႕ ဘာေတြ ကြာျခားေနလဲ---ဘာမွထူးျခားမႈမရွိရင္၊ ကိုယ့္မိသား စုေတြအေၾကာင္းေျ ပာျပခဲ့တာ၊ မိမိတို႕ ျဖတ္သန္းလာခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြနဲ႔ ဘယ္ေလာ က္ နီး စပ္သလဲ၊ သံုးပံုႏွစ္ပံုမွ မနီးစပ္ရင္ ေနာက္ထပ္ဆရာ့ ဘက္ ေျခဦးမ လွည့္နဲ႕ေတာ့၊ ခပ္႐ိုင္း႐ိုင္းေျပာရင္ေနာက္ထပ္ လာအလိမ္မခံ နဲ႔ေတာ့၊ .......ဟုတ္တယ္ေလ ဒီေလာက္မွ အသံုးမ တဲ့ရင္ဘာလာလုပ္ေနဦးမလဲ။ အဲနီးစပ္ရင္ ျမန္ျမန္ ေျပးလာ အခုေဟာခဲ့တဲ့ အေၾကာင္း အရာေတြကို သူ႕အကန္႕နဲ႕သူ ခြဲျခားၿပီး ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ စာစီေပး လိုက္ပါ့မယ္၊ ပိုက္ဆံဘာ တစ္ျပားမွ ေပးစရာမလိုေတာ့ပါဘူး၊ ...........။............ .................. .................
...............................
ကြ်ႏု္ပ္၏မူသည္ကား ေဗဒင္လာေမးသူ၏ အတူေန မ်ား၏ အေၾကာင္း ကိုပါ ေဟာေျပာေပါင္းစပ္ရေသာ စနစ္ျဖစ္သည္။အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကာယကံရွင္မည္မွ် ကံေကာင္း ေကာင္း မိမိနဲ႕အတူေန -၃-ေယာက္ ညံ့ေ နလွ်င္ ゞင္းျဖစ္စဥ္အတိုင္း မျဖစ္ေတာ့ပဲ ((( ေရမ်ားေရႏိုင္ မီးမ်ားမီးႏိုင္))) ဆိုသလို၊ ကာယကံရွင္၏ ကံသည္ ထင္တိုင္းမေပါက္ႏိုင္ ေတာ့ေပ။ ကာယကံရွင္မည္မွ်ပင္ကံညံ့ေနပါေစမိမိနဲ႔အတူေန -၃-ေယာက္ကံေ ကာ င္းေန၍ ေထာက္ပံ့ထားေတာ့ကာယကံရွင္၏ ညံ့ေနေသာကံ တို႕သ ည္ ထင္သေလာက္မဆိုးႏိုင္ျပန္ဘူး ဆိုတာကို ေတြ႕လာရလို႕ပါဘဲ။ အပ်ိဳႀကီး/လူပ်ိဳႀကီးေတြကို ေဟာေျပာရတာ တယ္ခံတြင္းမေတြ႕ဘူး၊ ဘာျဖစ္ လို႕လဲဆိုေတာ့ ဖိအားေပး၊မဲ့အိမ္ေထာင္ဘက္ ၊သံေယာဇဥ္ေပး မဲ့သား သ မီးမရွိေသးလို႕ပါ။
ဒါေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ဘယ္အရပ္ေဒသေတြနဲ႕ အက်ိဳးေပး/မေပး။ စီးပြားေရး ဘာလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ။ ဘာလုပ္ငန္း အက်ိဳးေ ပးလဲ---ဘယ္အရပ္ေဒသေတြနဲ႕ တဲ့/မတဲ့ စသည့္ေမးခြန္းေတြ ေျဖဆိုေ ဟာေျပာေနမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အားလံုးအဆင္ေျပေျပနဲ႕ ဘဝကိုဘယ္လိုေန ထိုင္ၾကမလဲဆိုတဲ့ ဘဝေနထိုင္နည္းကို ေျပာျပမွာျဖစ္လို႕ပါဘဲ။ ကြ်ႏု္ပ္ေဟာေျပာ လမ္းညႊန္မ်ာက တျခား၊ ကာယကံရွင္သိခ်င္တာက တျခားဆိုရင္ ေဗဒင္လာေမးသူလဲ ေငြကုန္၊ ေဟာေျပာရတဲ့ ဆရာလဲ အခ်ိန္ကုန္၊ ေလကုန္၊ အာေညာင္းပါတယ္။ တျခားေဗဒင္သာသြား ေမး ပါေတာ့ လို႕ ႀကိဳတင္ေျပာထားရပါတယ္။ ဒါမွ ကာယကံရွင္က ေမးပါမယ္ ဆိုမွ ေနာက္တဆင့္ ထပ္မံေျပာျပရျပန္ပါတယ္။.... (၁)ဆရာေျပာတာေတြကို ဘာတစ္ခုမွမယံုဘဲ ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ ဆိုတာကို ပထမအေနနဲ႕ စဥ္းစားဖို႕။....... (၂) ဒုတိယအေနနဲ႕ ဆရာေ ဟာေျပာေနတံုး မိမိသိခ်င္တာ ရွိရင္ ၾကားျဖတ္မေမးဖို႕၊ ဆရာကေမးဆိုမွ စိတ္တိုင္းက်ေမးဖို႕၊ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ ဆရာ့အေနနဲ႕ ကာယကံ ရွင္ေ မြးသည္မွ ယခုဆရာ့ေရွ႕ေရာက္ခ်ိန္အထိ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့တာေတြ၊ ယခုႀကံဳေ တြ ႕ေနရ တာေတြ၊ ဒီကျပန္သြားသည္မွ ေသဆံုးသည္အထိ ေျပာျပ သြား မွာျ ဖစ္လို႕ ကာယကံရွင္က သူသိခ်င္တာ ၾကားျဖတ္ၿပီးေမးလိုက္ ဆရာကေျဖ လိုက္နဲ႕ အာ႐ံုေနာက္တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ စဥ္းစား နားေထာင္ၿပီး ဆရာေ မးေ တာ့ဆိုရင္ေတာ့ မိမိစိတ္တိုင္းက် ေမးေပေတာ့။....... (၃) ဆရာေဟာေျပာ .ေန တဲ့ အခါ စာနဲ႕လိုက္ေရးမွတ္တာေတြ မလုပ္ပါနဲ႔၊ ဘာျဖစ္လို႕ လဲဆိုေ တာ့ ဆရာက စာရြက္ ထုတ္ေပးလိုက္တယ္၊ ကာယကံရွင္ကလိုက္ေရး တယ္ ၊ အဲဒီမွာဘာေတြ႕လာရသလဲဆိုေတာ့ --- ဆရာကေဟာေျပာ တာျမန္လို႕ စကားသိပ္မပီသလို႕၊ က်ေနာ္/က်မတို႕ကလက္ေရးကေႏွးေန လို႕ စသည္ စသည္ ကိစၥဝိစၥမ်ားက ေဟာေျပာရတဲ့ အာ႐ံုကို ပိုေနာက္ေစ ပါတယ္။ ...ဆရာေဟာ ေျပာတာ ေတြကို ေသခ်ာနားေထာင္မယ္၊... ျဖစ္ႏိုင္၊ ...မျဖစ္ႏိုင္ စဥ္းစား ေမးဆိုတဲ့အခါ စိတ္တိုင္း က်ေမး၊ ေမးၿပီး မိမိအိမ္မွာ တစ္ည ျပန္အိပ္လိုက္ဦး--ငါတတ္ တဲ့ေဗဒင္+ငါေမးခဲ့တဲ့ေဗဒင္နဲ႕ ဘာေတြ ကြာျခားေနလဲ---ဘာမွထူးျခားမႈမရွိရင္၊ ကိုယ့္မိသား စုေတြအေၾကာင္းေျ ပာျပခဲ့တာ၊ မိမိတို႕ ျဖတ္သန္းလာခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြနဲ႔ ဘယ္ေလာ က္ နီး စပ္သလဲ၊ သံုးပံုႏွစ္ပံုမွ မနီးစပ္ရင္ ေနာက္ထပ္ဆရာ့ ဘက္ ေျခဦးမ လွည့္နဲ႕ေတာ့၊ ခပ္႐ိုင္း႐ိုင္းေျပာရင္ေနာက္ထပ္ လာအလိမ္မခံ နဲ႔ေတာ့၊ .......ဟုတ္တယ္ေလ ဒီေလာက္မွ အသံုးမ တဲ့ရင္ဘာလာလုပ္ေနဦးမလဲ။ အဲနီးစပ္ရင္ ျမန္ျမန္ ေျပးလာ အခုေဟာခဲ့တဲ့ အေၾကာင္း အရာေတြကို သူ႕အကန္႕နဲ႕သူ ခြဲျခားၿပီး ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ စာစီေပး လိုက္ပါ့မယ္၊ ပိုက္ဆံဘာ တစ္ျပားမွ ေပးစရာမလိုေတာ့ပါဘူး၊ ...........။............ .................. .................
ႀကိဳက္ပါေနာက္ထပ္တုံ႔ျပန္မွုမ်ားကို ျပပါ
မွတ္ခ်က္ေပးပါမၽွေဝရန္
No comments:
Post a Comment